Gold Fuar

Gıda Tarım Hayvancılık Fuarı

Neden Şanlıurfa’da Gıda – Tarım Ve Hayvancılık Fuarı

Türkiye’de tarım alanında büyük bir öneme sahip olan Şanlıurfa, mevcut tarım potansiyeli ile zengin ve bereketli topraklara sahiptir. Şanlıurfa, Türkiye’deki tarım alanlarının % 4,9’unu oluşturmakta, bu konumu ile arazi dağılımı bakımından ve tarımsal üretim değeri bakımından 3.sırada yer almaktadır.. Tarım ve Orman Bakanlığı verilerine göre; Şanlıurfa’da en çok ekilen tarımsal ürünlerin başında; pamuk, mercimek, fıstık, mısır, buğday, arpa, şeker pancarı, susam, nohut, kimyon, zeytin, biber, domates ve patlıcan gelmektedir.

Gold Fuar

Şanlıurfa Gıda - Tarım ve Hayvancılık Fuarı; yeni teknoloji ürünü traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, sulama ekipmanları, toprak işleme makineleri, modern sulama makine ve ekipmanları, canlı hayvan yetiştiriciliği, hayvansal gıdalar, et ürünleri, bitki besleme ve bir çok sektörü bir arada görme, değerlendirme, karşılaştırma ve alım - satım imkanları oluşturacaktır.

Gıda – Tarım Ve Hayvancılık Fuarı Katılımcı Profili
  • Tarım
  • Tarım Teknolojileri
  • Gıda
  • Gıda İşleme, Teknolojileri ve Endüstrileri
  • Ambalaj
  • Hayvancılık
  • Canlı Hayvan Yetiştiriciliği
  • Gübreler ve Zirai ilaçlar
  • Organik Tarım
  • Sera, Isıtma, Soğutma, Havalandırma Teknolojileri ve Ekipmanları
  • Bahçe Ekipmanları
  • Peyzaj
  • Makine Üreticileri (Çapa, İş, Ürün İşleme, Ekim – Dikim, Ürün Ambalajlama)
  • Traktörler, Biçerdöverler ve Ekipmanları
  • Tarım Makineleri, Ekipmanları ve Aksesuarları
  • Sulama Ekipmanları
  • Süt ve Süt Endüstrisi
  • Hububat ve Bakliyat Üreticileri
  • Tarım, Fide, Fidan, Bahçecilik
  • Çiçek, Meyve ve Sebze Tohumu ve Fidancılığı
  • Yem Sanayi
  • Hizmet ve Lojistik (Tarım Sigortaları)
  • Tarımsal Sertifikasyon ve Belgelendirme Hizmetleri
  • Birlik ve Kooperatifler, Ziraat Odaları
  • Tarım İl Müdürlükleri, Kalkınma ve Destekleme Ajansları
  • Neden Katılmalısınız
  • Yeni iş birlikleri kurmak ve geliştirmek
  • Müşteri analizi yapmak ve mevcut müşteri ilişkilerini sağlamlaştırmak
  • Yeni yatırım fırsatları yakalamak
  • Marka bilinirliğini arttırmak
  • Yeni ürünlerin tanıtımını yapmak ve doğrudan hedef kitleyle buluşturmak
  • Yeni pazarlara açılmak ve mevcut pazar payını arttırmak
  • Ziyaretçi Profili
  • Çiftçiler ve Üreticiler
  • Kooperatifler
  • Sektördeki Toptancılar
  • Bayiler ve Perakendeciler
  • İthalatçılar
  • Sera Sahipleri
  • Tarımsal İşletme Faliyetleri
  • Tarım Sigorta Firmaları
  • Belediyeler
  • Ziraat Mühendisleri
  • Ziraat Fakültesi Akademisyen ve Öğrencileri
  • Veteriner Hekimler
  • Veterinerlik Fakültesi Akademisyen ve Öğrencileri
  • E-Ticaret Uzmanları
  • Basın
  • Diğer
  • Neden Ziyaret Etmelisiniz
  • Tarım ve Hayvancılık konusunda teknolojik gelişmeleri ve yenilikleri görebilmek ve karşılaştırma yapabilmek
  • Ürün ve hizmetleri görerek, pazar hakkında bilgi sahibi olma fırsatı
  • Tedarikçilerle ve üreticilerle yüz yüze görüşme fırsatı
  • Bitki besleme, fidan ekme, gübreleme gibi tarım tekniklerini yerinde inceleme fırsatı
  • Yeni iş birlikleri kurmak ve geliştirmek